Doprava zadarmo

Reklamácia a vrátenie tovaru

Vážení zákazníci, ďakujeme, že ste si pri výbere dizajnového nábytku z masívneho dreva vybrali práve nás. Vaša spokojnosť je pre nás prioritou, a preto sa snažíme poskytovať iba kvalitný tovar a služby. V prípade, že máte akékoľvek obavy, tovar nie je podľa vášho očakávania, predstáv či prišiel poškodený neváhajte nás kontaktovať cez e-mail - info@daponti.sk alebo telefonicky na čísle +421 48 290 1950.

Reklamácia tovaru

Ak ste si všimli akékoľvek problémy s vaším tovarom, ako sú napríklad výrobné chyby, poškodenia počas dopravy alebo iné nedostatky, prosíme kontaktujte nás čo najskôr.

Naším cieľom je riešiť reklamácie rýchlo a efektívne, preto vás prosíme v prípade reklamácie vypísať nasledovný reklamačný formulár a zaslať nám ho na email info@daponti.sk. Pridanie fotografií poškodeného tovaru do prílohy e-mailu celý reklamačný proces výrazne urýchli.

Po prijatí týchto informácií sa sa na vás obráti naše reklamačné oddelenie so zodpovedajúcimi pokynmi na riešenie reklamácie.

Vrátenie tovaru

Ak z akéhokoľvek dôvodu nie ste so zakúpeným tovarom spokojní a chcete ho vrátiť, môžete tak urobiť do 14 dní od jeho prevzatia.

Ak máte záujem tovar vrátiť, vyplňte nasledovný formular-na-odstupenie-od-zmluvy a spolu s faktúrou a zakúpeným tovarom nám ho zašlite na adresu skladu Bystricka cesta 2159, 034 01 Ružomberok, Slovensko (Za supermarketom Kinekus)

Balík s tovarom na vrátenie vám odporúčame poistiť do výšky ceny tovaru, za ktorú ste si ho u nás zakúpili. Za stratu alebo poškodenie zásielky zodpovedá kupujúci.

Náklady spojené s vrátením tovaru nesie výlučne kupujúci. Predávajúci vráti kupujúcemu zaplatenú čiastku najneskôr do 14 dní od prijatia tovaru.

Pokiaľ bude tovar zaslaný predávajúcemu na dobierku, zásielka nebude prijatá.

 Vrátený tovar však musí spĺňať nasledovné:

  • Tovar musí byť v pôvodnom stave, nepoškodený, nesmie byť zmontovaný a musí byť v pôvodnom obale.
  • Tovar nesmie nesmie javiť akékoľvek známky používania.
  • Zabezpečte, aby bolo všetko príslušenstvo, diely a dokumenty súčasťou vrátenia.

Pri vrátení tovaru Vás prosíme o dôsledné zabalenie zásielky, aby nemohlo dôjsť k poškodeniu jej obsahu. 

Z dôvodu, že ide o tovar krehkého a nadrozmerného charakteru, odporúčame ho zaslať cez prepravnú spoločnosť, ktorá sa špecializuje na prevoz krehkých a nadmerných zásielok.

V prípade, že nám bude doručený tovar, ktorý nespĺňa hore uvedené body, prípadne je zreteľne poškodený prepravou z dôvodu nesprávneho zabalenia, nebude táto zásielka príjemcom prevzatá a bude automaticky vrátená odosielateľovi.

Vrátený tovar bude preverený. Po schválení vrátenia budeme pokračovať v procese vrátenia peňazí alebo výmeny za iný produkt, podľa vašich preferencií.

Chápeme, že sa môžu vyskytnúť nečakané situácie, a sme tu, aby sme vám pomohli s reklamáciami a vrátením tovaru. Naším cieľom je zabezpečiť vašu maximálnu spokojnosť, a preto nás neváhajte v prípade akýchkoľvek otázok kontaktovať.